Regulamin

Sklep internetowy www.mamalulu.pl, dostępny pod adresem www.mamalulu.pl, prowadzony jest przez firmę Mamalulu Paulina Zalejasz(reprezentowaną przez Paulinę Zalejasz - właściciel) z siedzibą w Gdańsku 80-180, ul. Guderskiego 26G, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Urząd Miasta w Gdańsku, pod numerem NIP: 5842657766, REGON: 222117010.

Numer konta bankowego:
93 1140 2004 0000 3802 7521 2711
mBank Mamalulu Paulina Zalejasz

Regulamin zakupów

  1. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Mamalulu.pl.

  2. Sklep internetowy Mamalulu.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę http://www.mamalulu.pl

  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Mamalulu.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  4. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Mamalulu.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  5. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon fiskalny.

  6. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  7. Możliwe są następujące formy płatności:
    1. Za pobraniem
    2. Przelewem
    3. Kartą kredytową
    4. e-przelewem

  8. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

  9. Przy każdym towarze podane jest stan jego dostępności w magazynie. Sklep Mamalulu.pl umożliwia zakup wyłącznie dostępnych produktów. Opłacone zamówienia oraz zamówienia z wybraną opcją wysyłki za pobraniem zostaną wysłane w ciągu 24 godzin w dni robocze.

    Przesyłki dostarczane Pocztą Polską przesyłką ekonomiczną dostarczane są w ciągu 3-5 dni roboczych, priorytetową 1-2 dni roboczych.
    Przesyłki firmą kurierską dostarczane są w ciągu 1 dnia roboczego.

    Zamówienia złożone do godziny 14:00 i opłacone (decyduje zaksięgowanie na koncie) lub za pobraniem wysyłane są tego samego dnia roboczego.

  10. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Jeżeli postanowienia zawarte we wskazanym druku gwarancji nie stanowią inaczej towar wraz z opisem przedmiotu gwarancji oraz dowodem zakupu należy przesłać na adres Mamalulu.pl 80-280 Gdańsk ul. Hemara 3 lub dostarczyć osobiście do siedziby sklepu Mamalulu.pl 80-280 Gdańsk ul. Hemara 3.
     
  11. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, w przypadku nieprzedstawienia dowodu zakupu.
     
  12. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu (tylko na terenie Polski) za pomocą firmy kurierskiej DPD (w tym celu należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu zamówienia kuriera i otrzymania listu przewozowego) na adres Mamalulu.pl 80-280 Gdańsk ul. Hemara 3 lub dostarczyć osobiście do siedziby sklepu Mamalulu.pl 80-280 Gdańsk ul. Hemara 3. Sklep Mamalulu odpowie na zgłaszaną reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni.
     
  13. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 14 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów nienoszących śladów użytkowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany niezwłocznie po dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.
     
  14. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
     
  15. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach rozsądku. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na adres Mamalulu.pl 80-280 Gdańsk ul. Hemara 3.

    Prawo to klient zachowuje jeżeli w ciągu 14 dni od otrzymania towaru zgłosi chęć odstąpienie od umowy, a następnie w ciągu 14 dni odeśle go do sklepu.

    Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep niezwłocznie dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania sklep niezwłocznie dokonuje zwrotu środków na wskazany rachunek bankowy.
     
  16. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Nie dotyczy to przypadku, kiedy produkt został uszkodzony w transporcie, o czym klient powinien niezwłocznie po odbiorze paczki poinformować sklep Mamalulu.pl. W takim przypadku klient może także złożyć pisemne oświadczenie o uszkodzeniu zawartości paczki u kuriera/osoby dostarczającej.

  17. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Mamalulu.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
     
  18. Cennik sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu prawa. Zamieszczone ceny są tylko zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen.

  19. Zakupy realizowane za pośrednictwem sklepu internetowego Mamalulu.pl wysyłane są jedynie na terenie Polski. Po uprzednim ustaleniu z obsługą sklepu istnieje możliwość dokonania zakupów z wysyłką poza granice Polski.

  20. Klient jest zobowiązany do dokładnego zabezpieczenie wysyłanego towaru (w celu uniknięcia uszkodzeń podczas transportu) w relacji klient – sklep Mamalulu.pl